Training

Facilitare de echipă bazată pe autocunoaștere experențială prin care participanții au posibilitatea de a se găsi soluții și de a decide planuri de acțiune concretă care să-i ducă la atingerea obiectivelor atât în plan personal cât și profesional.

Competențele pe care le dezvoltăm și beneficiile pe care le aduc

Abordarea și rezolvarea problemelor în procesul decizional

Abordarea și rezolvarea problemelor în procesul decizional
Cui se adresează?
Angajați, oameni de vânzări, coordonatori de echipă, directori, proprietari de afacere

Beneficii:

  • Identificarea cauzelor reale ale problemelor
  • Modalități practice de alegere a celor mai bune soluţii
  • Conștientizarea diferenței dintre decizii și alegeri
  • Însuşirea de tehnici de rezolvare eficientă a problemelor
  • Însușirea de instrumente specifice pentru decizii
1

Comunicare asertivă

Comunicare asertivă
Cui se adresează?
Angajați, oameni de vânzări, coordonatori de echipă, directori, proprietari de afacere

Beneficii:

  • Descoperirea de noi abordări şi atitudini care să conducă la o comunicare mai bună cu ceilalţi
  • Identificarea stilului de comunicare prin autoevaluare comportamentală și modalități practice de îmbunătățire
  • Evaluarea impactului și beneficiilor manifestării unui comportament asertiv faţă de cel agresiv sau pasiv
2

Flexibilitate și adaptare la schimbare

Flexibilitate și adaptare la schimbare
Cui se adresează?
Angajați, oameni de vânzări, coordonatori de echipă, directori, proprietari de afacere

Beneficii:

  • Evaluarea capacității personale de adaptare la schimbare
  • Conștientizarea nivelului de rezistență la schimbare şi beneficiile generate de depăşirea acestora
  • Stabilirea planului către acceptare şi adaptare la schimbare
3

Managementul echipei

Managementul echipei
Cui se adresează?
Coordonatori de echipă, directori, proprietari de afacere

Beneficii:

  • Exersarea de metode de creare, organizare şi dezvoltare a unei echipe
  • Utilizarea de tehnici ȋn scopul îmbunătățirii abilităților de comunicare, delegare, motivare și dezvoltare a responsabilităților ȋn cadrul unei echipe
  • Modalități concrete de creșterea a performanțelor, criterii de analiză și evaluare a acestora
4

Managementul timpului

Managementul timpului
Cui se adresează?
Angajați, oameni de vânzări, coordonatori de echipă, directori, proprietari de afacere

Beneficii:

  • Identificarea factorilor care favorizează risipa de timp
  • Recunoașterea celor mai frecvente erori în utilizarea timpului
  • Însușirea de tehnici cu scopul eficientizării timpului personal
  • Instrumente pentru un management eficient al timpului
5

Management strategic

Managementul strategic
Cui se adresează?
Coordonatori de echipă, directori, proprietari de afacere

Beneficii:

  • Definirea propriei viziuni strategice
  • Evaluarea propriului mod de realizare a unei strategii
  • Stabilirea pașilor unei strategii și uneltele care să ajute în conturarea acesteia
  • Identificarea contextului, persoanelor (stackeholders), resurselor, proceselor și etapelor esențiale implementării strategiei
  • Tehnici și instrumente de analiză, monitorizare și măsurare a rezultatelor
6

Prezentări în public

Prezentări în public
Cui se adresează?
Angajați, oameni de vânzări, coordonatori de echipă, directori, proprietari de afacere

Beneficii:

  • Modalități practice de conectare adecvată la nevoile audienţei, de captare a atenţiei şi menţinerii interesul auditoriului
  • Depăşirea stării de anxietate, prin creşterea creativităţii şi spontaneităţii, lucrând într-un cadru securizant
  • Evaluarea capacității proprii şi a disponibilității de a vorbi în public
7

Relaționare eficientă

Relaționare eficientă
Cui se adresează?
Angajați, oameni de vânzări, coordonatori de echipă, directori, proprietari de afacere

Beneficii:

  • Antrenarea comportamentelor importante pentru a relaţiona eficient, experimentând diverse roluri şi situaţii
  • Autoevaluarea modului de relaționare
  • Dezvoltarea unui mod personal de relaţionare eficientă
8

Vânzarea și negocierea contractelor

Vânzarea și negocierea contractelor
Cui se adresează?
Oameni de vânzări,coordonatori de echipă vânzări, directori vânzări

Beneficii:

  • Evaluarea comportamentelor de vânzări
  • Învățarea și însușirea paşilor către acceptarea şi adaptarea la schimbare
  • Obținerea de tehnici și intrumente de negociere a contractelor
9
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail